סמנכ"ל פורום קהלת: "מייחסים לקואליציה כוונות זדון"

אסתי פלד No Comments on סמנכ"ל פורום קהלת: "מייחסים לקואליציה כוונות זדון"

סמנכ"ל פורום קהלת רן בר יהושפט לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "רוב המוחים ורוב התומכים לא מודעים לפרטים. יש אנשים שמודעים ומובילים קריאות לא נכונות. שורש הבעיה זה שמייחסים לצד הקואליציה כוונות זדון" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סמנכ"ל פורום קהלת רן בר יהושפט התראיין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", והסביר את עמדת מכון המחקר בנוגע לרפורמה במערכת המשפט.

"ההצעה של הנשיא כרגע מחזקת את הבעיות הקיימות ולא מביאה פתרון באמצע" פתח בר יהושפט. "פורום קהלת הוציא הודעה שהוא מעדיף שהעם יתפשר. הטיוטה של מתווה פרידמן אלבשן היה טוב. אבל לא נראה שהצדדים רוצים להידבר ולהגיע להבנות".

"אני לא מקבל את הצעקות על קץ הדמוקרטיה, אבל מאוד אשמח שיהיו הסכמות. יש גם תומכי רפורמה שרוצים לשנות אותה במעט" הוסיף. "דוגמא להסכמה: שאת שני השופטים הראשונים ימונו על ידי הקואליציה, והשניים האחרים בצורה אחרת. לא ייתכן מצב שהקואליציה לא תוכל למנות שום שופט שהיא רוצה".

"בשמאל מכניסים חששות שישנו גם את חוק הבחירות ויורידו את מספר חברי הכנסת הדרושים לשינוי מועד הבחירות מ 80 ל 61. אבל זה הפחדות לשווא, כי הם לא יכולים לשנות את זה" אמר.

"רוב המוחים ורוב התומכים לא מודעים לפרטים. יש אנשים שמודעים ומובילים קריאות לא נכונות. שורש הבעיה זה שמייחסים לצד הקואליציה כוונות זדון. אני לא הייתי שותף לכתיבת הרפורמה. אנחנו כותבים מסמכים מדיניים, שעושים השוואה לעולם, כבר במשך שנים. מתייעצים איתנו גם בנושאים האלו".

האזינו:



0 תגובות